Give me your forever

Jag hittade ingen studentklänning :( Visst hittade många skitsnygga klänningar men ingen som var vit. Och jag vill ha en vitklänning. Men jag har en reserv ifall att jag inte skulle hitta någon. då kör jag på grå,svvart,vit. Men jag vill inte!
Fick iallfall med mig ett bar apsnygga solbrillor hem, min syrra köpte likadana fast hel svarta (jag tog leopardmönster:D) hon har fått för sig att hon inte passar i brillor men dom här var riktigt snygga :)
Men.. studentklänning.. och skor.. jag får ångest.

Blir Skärholmen imorgon!

Ända bilden som togs idag. :D Finis

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är du som är fin.

Och tack vare dig hittade jag ÄNTLIGEN brillor, dom var ju apsnygga

2010-05-14 @ 14:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0