Let's get togheter

Ojoj, kul kväll/natt igår! :D Var hemma hos Micke och chillade lite, Skitkul!
Jag och Lillan är typ sjukast, vi kommer alltid på så knasiga grejer när vi festar. Typ massa internt som ingen fattar och så sitter vi där och asgarvar.
Behöver nog inte gå in på vad vi sa, tror ingen skulle tycka det var speciellt rolig! Men det var det :)
Och till sandra kan jag bara säga bloddroppar! hahh herregud.

Kvällen kan sumeras i vin, öl, kortspel (överunderröttsvart), glittriga pojkar, vampyr! annars inget att ha, Bradpitt, jude law, robpattinsson, ladygaga, gud, större än gud, PLUTO, vi är här dom är där, grävskoppa, awkward, mina, jag och meganminbff, deckad kille, tuschpenna, Mcdonaldsögonbryn, hitlermusche, Marty, tearsdontfall, ärthjärna, tändsticka och så klart polisen.. ;D
Ja får nog lite bilder sen av Lillan och Sandra höhö.


jaa och på tal om igår så hittade jag en superfin studentklänning som jag V I L L H A. Men fannssåklart inte rätt storlekt. men ska dit nästa vecka igen när dom får leverans. Så jag ber för fullt.
Nej nu ska jag städa lite (får gäster) sen ska jag och ozzy ut på balkongen!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0