. . . .

Jag är sur.
Spotify kan suga av sig själv för att det laggar och inte vill fungera. Hur ska jag överleva?
Sen slog jag huvudet i elementet så nu har jag ont.
Jag har massor av plugg.
Jag är jätte trött.
Och godis sugen. Men har jag något godis? nej. finns det affär här? nej.
Jag vill titta på film men ingen bra film  har jag heller.
Jag har ingen säng i mitt rum, den står inne på marias rum. Jag orkar inte gå. även fall hon bor mittemot mig. och det är endast 1 m så orkar jag inte. illa.
jag kommer sova ensam i två 90 sängar i 3 dar.
Jag är helt ensam här. typ ingen har kommit.
ALLT i skolan ska vara klart den här veckan. Jag har MASSOR att göra.
Jag har inte hittat någon studentklänning.
Det är bara 3 veckor kvar sen kommer jag aldrig bo här mer.
Inte träffa mina fina vänner varjedag.
Ångest.
Jag måste jobba.
jag har inget jobb.
jag vill inte jobba.
Jag är fattig och kommer vara fattig ettbratagtill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0