And I would have stayed up with you all night

Nu tror jag att allt har rätt upp sig. eller asså rätt upp o rätt upp.
Vi är inte lika mycket off på varandra.
Mellan mig och mina kompisar.
Asså klart det jag sa står kvar, men ajg orkar inte mer.
och om jag ska ha kvar Louise så är det bäst att jag inte säger något mer nu, till någon.
Men vi får se hur det blir. Jag har iallfall Marre.

Idag har Pressat vid stranden. Jätte härligt. det var steek hett och 21 grader i havet. Hääääääääääääärligt.
Fattades bara att du din lilla sötsak var där. Men det är ju så långt emellan oss.

men sen har jag varit med Marre Natta och Nora som vanligt (A) nästan iallfall.

Haha imorron ska jag till stan med Marre och Kanske Natta.
Ska köpa nya skor.

 
Den skon jag gillade bäst av alla jag såg på din sko. Men jag vill nog ha en som är mer sommarsko.
            
          Blir nog något åt det här hållet. Om jag inte bestämmer mig för att köpa en höstsko.




Aja puss o hej


- jag skulle kunna äta upp dig din sötsak!


-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0