Du befinner dig på en anna plats. Långt bort. Dit mina kyssar inte når, inte mina smekningar, inte min närhet, inte din.

Nejnej  jag har faktist inte glömt att skriva !
Det har bara inte hänt något att skriva om.
Jag har varit med Marre och Natta varje dag typ och chillat o pratat och umgåtts.
Inge mer med det. därför har ja inte skrivit.
Jag menar jag kan ju ine skriva om varje dag ifall det intehänder något.
Det blir ju då bara dryygt att läsa om.


Inte för att jag har något att skria om nu heller men jag har tråkigt.

Det är Måndag och jag börjar i skolan om exakt en vecka.
Nu skola, nya lärare nya människor nya "arbetsdagar" , allt nytt.
Ska bli kul men lite pirrigt med.


Martina Sjögren



Puss o hej




If you came over and sat down next to me in my bed,
if you rolled over and said 'here I am'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0