Hate me today Hate me tomorrow


Ja du.
Nu sitter jag här framför datorn igen.
Fast nu är jag på bärbara hemma hos mamma.

Snart ska jag gå och städa mitt rum, jätte stökigt och vill ha lite ordning.
Jag bestämmde faktist själv att göra det. Mamma behövde inte tjata p mig den här gången.

Idag har jag varit i stan och shoppat. Somvanligt. Jag tror jag har varit inne i stan minst 1 gång i veckan.
Men idag var jag inne helt själv. Ingen vile följa med, men det var skönt. jag visste vilka affärer jag skulle til osv.

Jag köpte 2 tröjor och 2 halsband.

Ett vitt vanligt linne långt och lite "hängit" och sen ett annat linne/tröja som också var vit fast lite svår att beskriva.
Sen ett av halsbandet var kort med vita pärlor och ett långt med guld ringar.

Sen efter jag var i stan träffade Jag Marre, Natha, Nora och Tk.
var med dom i drygt 2 timmar sen åkte jag hem och åt och nu sitter jag här efter att jag har kollat på tv lite.

Imorgon börjar skolan :O
Pirrigt men ska bli kul.

Ny skola och allt ju. Undra hur det kommer bli.
Liskom vilka människor går där ?

Undra om 2 orna och 3orna börjar imorgon med.
Jag hoppas men hoppas inte. Hehe
Jag vill se vilka det är och sånt men pinsamt.
Hej jag är liten och vet inte var jag är någonstans :O !
typ haha

Aja ska gå och städa nu.

Puss och knull mitt hjärtegull



We cant go back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0