Jag kan ta steg mot rätt riktning.

NUU är jag inne !
Jag vet inte vad som hade hänt men igår kom jag inte in på bloggen.
Kom in på alla andra sidor men inte bloggen. Så då fick jag inget skrivet.
Så tar och skriver det nu. Sen ikväll kan jag skriva vad jag har gjort idag osv om jag orkar.


Men igår så var jag med John.
Han kom till mig vid 1.
Vi gjorde faktist inte så mycket, det var så varmt och det fanns ingenting att göra. Inte vad vi kom på iallfall.
Först tog vi en promenad tillvattnet elelr vu skulle komma till vattnet men jag gick fel väg och då blev vi hungriga så vi gick tillbaks istället. Sen typ låg vi på gräsmattan och chillade.
Det var kul, även fast vi inte gjorde något speciellt.

Sen vi 6 så åkte jag till tumba för att träffa Marre Natta och Nora, vi skulle dra till uttran och bada.
I TUmba träffade jag Louise med, såg inte henne först och då verkar det som om hon tog illa upp.
Jag blev as glad att se henne men hon bara gnällde på att jag  typ "vände henne ryggen". aja..

Vi åkte till Uttran och bada, det var varmt i Vattnet faktist.
Marre och Nora vågade inte hoppa i  fast det gjorde jag och Natta så vi badade. Mycket skratt.

- Du får rädda mig om jag får kram i benet för jag simmar bara med ett ben.
-  Varför gör du det?
- Jo föratt eller jag vet inte, men jag simmar typ så här.
- Öhh jag ser faktist inte dina ben, dom är ju under vattnet ?
- Oj va dum jag är! HAHA


- Ahhh! en fisk!
- Men du sa ju att du inte var rädd för fiskar?
-  Ja men det är inte så kul om den kommer på mig.
- Jaha haha bara studsar i magen liskom!
- haha jaha tack för den.
- NEEJ! jag menar mig! oxå.
- jaha hahah
- nej ass haha bara mig !


Det var kul´, kanske inte låter så kul men det var det.
Sen så skulle ju så klart några killar som gått i min o Marres skola komma dit och då ville inte jag o Natta gå upp ur vattnet för alla satt på en bänk precis vid vattnet.
Kändes som om dom bara var där för att se när vi badade. HAH
Inte för att det var så, kanske. men vi ville  ändå inte.
Så vi var typ i en halv timme men sen orkade vi inte o gick upp.
Sen ttyp träffade vi HJ Dennis och Robin.
Och sen åkte vi hem :)

Kul dag =)

Puss oh hej ses ikväll



- Jag kan ta steg mot rätt riktning. Och dom stegen är inte åt ditt håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0