The millions of stars who is shining som bright, thousand and thousand of years away

Ja du igår så var jag på fest med Sandra Sandra o Carro i Stuvsta.
Det var en tjej i Carros klass som kände dom som var där o det var 20 års fest.
Så vi typ bara stog där i början och bara typ Öhh?!?!
Fast blev bättre när vi fick i oss lite så då satte vi oss ute o prata lite, mest med varann men det variallafall bättre än ingenting. Men det var Mys.

Sen på kvällen/natten så åkte vi hem, men för att komma hem så var vi tvungna att ta en buss till Huddinge sen byta där till Tumba. Så när vi gick av bussen i Huddinge så vara 4 andra killar som satt på samma buss som också gick av.
Så helt plötsligt, för vi står och pratar jag sandra sandra o carro, så hör man BAAAM och så ser man hur en svart klädd kille springer i väg  och hur en annan kille bara ligger på marken typ 3 meter ifrån oss. Han hade slagit i huvudeet i en asfalts kant och låg medvetslös.
Asså jag trodde han var dööd, det var jätte läskigt. Han rörde sig ju inte.
Han andra kompis bara börja skrika på oss att ringa ambulansen så det gjorde vi, sen så skrek hans kompis på han och han sprang också iväg.
Så satt vi där med honom och jag höll han i handen, han började vakna och vi pratade med honom och han var helt snurrig. Senkom polisen dit och frågade oss lite saker osv.
Sen fick vi gå där ifrån och vår buss kom. usch det var hemskt :(

Men dom sa att det inte var något allvarligt och han bara kunde fått en hjärnskakning, så det var ju skönt att höra. Tänk om han hade slagit i huvudet jätte hårt.

Men sen åkte vi iallfall hem och jag sov hos Svillsaan.
Sen idag har jag inte alls gjort mycket och nu ska jag snart gå och sova.

Puss o Hej






- Why did it became like this?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0