Chansen

Ja nu har man precis haft prov i mönsterkonstruktion, kommer få IG!
fast tror att hälften av klassen kommer få det.
Det var jätte svårt och verkligen jobbigt att försöka lära sig inte för det var så mycket olika, så det gick sämst!
Men men, nu ska ajg egentligen fortsätta på min toall( vet inte hur det stavas) men jag vet inte om jag orkar, :/ (A)
men men vi får se, ahde arbetsätt och lärande prov idag med, det gick bra :)
Är sjukfortfarande :/ igår var det hemsk, jag mådde apdåligt. Ändå vad jag tvungen att plugga som en gris.
Måste plugga idag med :/ jobbigt.
Måste göra klart svenskan.
Så kommer inte hända så mycket idag.

Imorron i skolan har vi julpyssel, ska bli ganska kul och lungt. Slipper lektioner iallafall.
Vill egentligenha bild men så blir det inte.

Aja ska gå nu
vi hörs.
Pusss Pusss





Kommentarer
Postat av: Eva

vad är det för ämne? :P

2007-12-12 @ 14:29:46
URL: http://prinsessavonluthagen.blogg.se
Postat av: Whatthehell

Mönsterkonstruktion :)

2007-12-14 @ 12:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0