Drömmar ger allt, och kan vara allt som behövs

Jag har börjat tänka mycket på Daniel nu för tiden.  Är nog för att vi snart ska ta upp kontakten igen.
Eller jag ska, den 19 eller 20 hade jag tänkt mig. då är det dax att lyfta telefonen. =)

Nu är det så att jag har råkat komma över värsta förkylningen och är jätte täpt och snorig.
Men jag lever vidare, hehe.
Idag är det idolfinal, AMANDA!
Den här helgen blir vääl bara en chill helg,orkar inte göra så mycket med den här förkylningen.
Skulle vilja åka till skärholmen men med vem?
Tror inte att min syrra kunde. :/ aja får väl göra det en annan gång isåfall.
hhehe. hmm..

image34
SJUUUUK


Puss o knull
Mitt hjärtegull




Puss till Johan tänker på dig =)






If you came over and sat down next to me in my bed, if you rolled over and said 'here I am'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0