Gotta tease you nasty guy. So take it, don't be shy

Hallloo, idag eller nu =) är jag på jätte bra humöööör.
Tihi har FF och imorron ska jag åka till Johan (östhammar) usch vad jag har saknat honom och nu träffas vi snart!
Så vid den här tiden imorron är jag inte hemma <3

Var i stan idag. Var jätte kul och Skönt att vara med Marre, bara vi två. Vi var rätt mycket hon och jag i slutet av sommarlovet men inte länrge :/ men men, idag hade vi det trevligt iallafall.
Jag hittade typ ingenting, det var proppat med folk och uschigt. Jag köpte bara 2bhar och nagellack. Sen var det bara fula saker jaghittade. bläääigt. Men jag ska till skärholmen på make up store "kurs" på lördag och då ska jag och Johanna shoppa lite.

Menmen, ska nu gå och packa min väska tror jag.


Puss oh  Kyss


Makes me think back in time, on the night wen I saw stars in your eyes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0