I've never felt this way before,Everything that I do reminds me of you

23 DECEMBER! Snart Julafton....
Jag tycker om Julafton jättemycket, men detär nog bara för att man får juklappar och pengar!
Annars skulle jag nog klara mig utan jul. :P

Just nu håller mamma på att pyna granen (ska nog också hjälpa till snart) och Johanna har precis vaknat.
Idag ska jag inte göra så mycket faktiskt, baka och ha lite myspys.
Har fått urinvägsinflamation eller vad det heter :/ lagom till jul. Fast plågar mig inte så mycket, får fixa pencilin sen är det över.

Kollar på ett program, jätte äckligt faktiskt.
Vilket djur som är läskigast, och på första platsen kommer maskar somlever innuti oss människor, fyy fan va äckligt. Det var en Människa som hade fått i sig en sån där mask i maten och den hade tydligen satt sig på hjärnan efter etttag och dom hittade den för att hon fick ett epilepsinfall. Bläää.

Sen pratade dom om ett annat djur en mal som hette typ hmm Candirú som främst lever i fiskars gälar och suger blod ur dom men dom kan också leva på människor och dom dras till urin. Så dom tar sig in i oss människor genom våra könsorgan och urin röret sen sätter dom sig och suger blod, urk urk...









image44
HUr mycket kan man sakna någon egentligen?
Det är Sjuuukt hur myket jag Saknar Johan och det var ändå bara 2 dar sen vi träffades, men sen vet jag ju också att vi inte kommer ses på en vecka :/ Usch.<3<3<3
Kan faktiskt knappt sova! Så nu vill jag bara att veckan här ska springa fram!
Sen en grej som både är bra och dåligt är att vi inte ska åka till sälen, dom hade inte hört av sin om stugan<( dom de skulle låna stuga av) det är ju tråkigt att inte åka dit hade varit hur kul som helst, men å andra sidan hade jag inte klarat mig utan Johan ännu längre.




Men God Jul på er och vi kanske hörs senare ikväll!

PussoKram



When you're gone The pieces of my heart are missing you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0