Kattig

Ja nu har jag gjort mitt för idag tror jag, inte gjort något alls idag, inget roligt.
Eller Jo jag har pratat med Johan i telefon ett tag =)<3
Men ska faktiskt bädda och gå och lägga mig nu. Är ju en alldeles speciell dag imorron (A) Tihi....
Men vi kanske hörs imorrgon


Massor av Julpussar


image45



En telefon. En förbannad jävla telefon. Finns det något värre? Sitter och pratar med dig. Hör din milda röst.
Den tilltalar mig. Hör din röst vid mitt öra. Blundar och tror att du finns här jämte mig. Men I helvete heller.
Sitter med en löjlig liten sak I handen och pratar I någon öppning som ska vara en mikrofon. Det jag säger ska visst sedan åka iväg snabbt som fan, bort till dig där du sitter. Långt bort. Dit mina kyssar inte når, inte mina smekningar, inte min närhet, inte din. För jävligt helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0