Keep bleeding (HAHA)

Ja nu har man vaknat och som vanligt är det skit på tv men så såklart sätter man sig vid datorn! hah.
KOllar lite på mtv och jag blir så trött och så besviken.
Den här låten bleeding love, jag tyckte den var jätte bra i början och gillade den jätte mycket. Men efter videon blev den bara bajs. Värdens dåligaste video. Tycker inte den harnågot alls med texten att göra och hon försöker BARA vara snygg och sexig.
Hon ligger i en säng och kråmar si sen ligger hon på golvet sen ska det regna och hon ska kunna kråma sig i regnet, blir så trött. Trodde inte hon var någon sådan tjej som försöker bli känd för sin sexighet utan för det hon gör. Låter var bra men hon förstörde den!
Blää. Snart ska man då till vårdcentralen.. bajs på det med.
Mitt lov är bajs och allt som finns är bajs. Nu vill jag bara shoppa loss lite senvill jag att johan ska komma hem.
Sen kan mitt lov ta slut, då vill jag inte ha något mer lov. Det räcker!




Shoot me

Kommentarer
Postat av: Prinsipesan

Håll utkik efter den nya kategori som snart lanseras. P R I N S I P E S A N -10.
Jag kommer att visa min och den hockeyspelande sjukgymnastens väg till en tio kilo lättare Prinsipesa. Följ med och se om vi kan göra det bättre än alla de miljoner bantningskurer som finns. Det kommer att bli en hel del videobloggning med en hel del komik, Välkommen!

2007-12-27 @ 11:48:10
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0