Let me Entertain you

Jaa du, igår kom man ju så klart inte in på bloggen kl 3 på natten.
Det var lite irreterande.
Men nu sitter jag här igen vid datorn, har sovit ungefär 6 timmar idag och är inte alls trött faktist.
Gick och la mig halv 4 menkunde inte somna så man låg vaken till kl 5. Trodde jag skulle sova hela dan men nej nu är man uppe, kl 11 vaknade man, inteklockt för att vara jag!
Aja igår satt jag och kollade på sex and the city, detär jävligt bra!
Jag hade det väldigt mysigt faktist.
Tror att jag ska köpa hela Sex and the city, 700 kr alla säsonger :)
image47

IDag ska Jag, Sandra, Bäbiz, Marre, Mickan och Lollo ut och äta på pizza hut i stan, ska bli jävlit kul :D
Saknat när alla har varit tillsammans sådär. Var jätte länge sen!
MEnskabli jävligt kul. måste ladda kameran och mobilen:D

Men ska gå nu, fick ett sms =)

Puss Puss




Brudarna betyder allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0