likt en katt som traslat in sig i garn, har jag trasslat in mig i dig

IDaaag så mår jag faktiskt inge bättre, trodde att den här förkylningen skulle gå över men ikke.
Åkte ner till Tumba idag för att kolla lite.
Handlade ett par strumpyxor, långa strumpor och trosor. Mycket bra saker.
Sen lånade jag 2 böcker på biblioteket.
Magdalena Graaf - Ska bli ett sant nöje att döda dig
Carolina Gynning - Egogirl

Snart ska jag åka till skolan igen, ska bli mysigt. Madde, Enni och Johan!
Hoppas bara att jag får byta till mitt nya rum nu i veckan.
Var sagt för 2 veckor sen att jag får byta rum eftersom louise och jag har "separerat", men jag har inte fått byta än för Sara måste flytta ur sina grejer som hon är så seg på att göra.menmen.

just nu gör jag inte alls mycket, lyssnar på musik.
ska åka kl 18.00 så ska packa mina grejer och lite sådär snart.


Men vi hörs
Puss och kram





När du går i korridoen och andra glor snett.
Så fortsätt gå iden riktingen som känns rätt.
Och tänk att det är deras sak
att fixa så att deras jävla syn blir rak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0