När man är kär kittlas det i Hjärtat - Maria 7år

Nu sitter jag här i datasalen igen, sista natten på vacksta det här året.
Tråkigt tycker jag, kommer ta ett tag innan man träffar alla igen.
Dom där uppe har Singstar kväll, orka vara med ;p
Om det nu hade varit för ungefär ett år sen hade jag självklart varit med, men varför inte nu längre?
Jag är inte med på någonting. Allting känns obehagligt att göra när flera människor är med och "kollar på", alla borde tycka att jag är jätte tråkig? Men jagvill verkligen inte vara med! Så nu sitter jag här istället.

Idag har vi bakat pepparkakor det var verkligen kul.
Det var Jag Enni och Madde som hade köpt deg, glasyr och non stop som vi skulle använda, sen så var Alex Adde och Johan med ett tag. Nu börjar det kännas som jul!
Sen för kanske drygt en timme sen hade vi julklapps byte, alla vi mellangårdare och ex mellangårdare.
Allså Jag Madde, Enni, Elin, Hanna, och Louise.
Vi hade dragit lott innan vem man skulle ge en julklapp  till och så höll man det hemligt till idag.(förutom Madde som såklart "råkade" säga till mig och Enni. Det började med att Madde gav till Hanna, hon fick en ljuslykta med döskallar på efter som hon Äälskar döskallar =) sen fick hon en borste med döskallar också. Fintfint. Hanna blev nog glad. Sen skulle Hanna ge och hon gav till Louise. En necessär (ursäktastavningen) med lite saker från bodyshop. Louise fortsatte och gav en julklapp till Elin 2 nagellack, jätte fina. Elin gav sendan till Enni som fick massor av julkulor en gosedjurskanin och te som luktade jäääätte gott. Sen Vare Ennis tur som gav till mig  =) jag fick ensån där lite snö kul som man vänder uppoch ner på så snöar det inne i kulan, där det var en Ängel. Sen fick jag ett hjärta som satt på en typ stålfjäder och sen lös hjärtat när man tröck på knappen under, och sist men inte minst en bok som jag nu har löst lite i som heter barns tankar om Kärlek, JÄÄTTE söt! verkligen glad att jag fick den. Sen skulle jag ge till Maddebabe ;) coh hon fick en leksaks gris av mig också JÄÄTTE söt! =) 
Jag tror att alla blev glada och Nöjda, vi sa från början att man inte skulle vara så seriös men se vad det blev =) tror att det blev lyckat...

Sen så har jag gått och grubblat öven en annan grej, om jullovet.
Det är så att Johan åker till Orsa på lördag =(  trååkigt :/ sen iallafall så kommer han inte hem förs den 31 december och vi ska inte fira nyår tillsammans så då hade vi så klart tänkt att träffas där efter men nu är det så att Jag Madde och Enni tänkte åka med Maddes familj om till Sälen. JAG VILL men jag vill ändå inte :(
Jag vill ju både vara med Johan, absolut, men skulle vara så jävla skoj att åka till sälen.
Jag har gått och spånat lite på det där och jag menar varför ska jag inte åka vi träffas ju efter men ändå det känns så fel att inye göra det att bara åka och "lämna" honom och inte träffa honom på jätte länge.
Sen får man ju inte sånna här chanser hela tiden, att åka upp till sälen.... Men det är så svåååårt.
jag vill absolut inte vara ifrån Johan så länge :(... Men måste prata med honom, vi kommer väl klara oss utan varanndra ett tag, eller? :/
Han kanske blir sur eftersom jag hade sagt innan vi kom på ideen om sälen, att vi skulle träffas efter nyår och att Jag skulle komma upp till östhammar....
Äsch jag vet inte än, får prata med han och sen känna efter...
Men nu ska jag iallfall gå upp igeen =)
Pussa lite på Johan <3

Det är sjuuukt vad mycket jag tycker om honom!





Helst ska man vara 18 år innan man blir ihop med någon. För då har man råd att köpa bil och då är det lättare att ragga upp dom. -  Jimmi 9år 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0