S.U.C.K my dick

Just nu suger mitt liv, är sjuk. Har Ont i halsen har feber har urinblbablabalaa + att man har äcklig fet apond menskvärk. Eller jag hade, men tack vara min käre vän ipren och lite gulliga sms från Johan så somna jag enstund och vaknade utan värken.. Men nu får man sitta här och be till gud av hela sin själ att den inte ska komma tillbaka.
Jag har inte lite mensvärk heller, känns som om jag ska spy vilken sekund somhelst och mina ben typ viker sig när jag ska gå^^ nästan iallfall



Men nu så gör jag ingenting och har ganska tråkigt....
Hittar inte på något att göra och vad finns det att göra när man är sjuk???
Jag vill inte kolla på tv det är tråkigt så då blir det att sitta här..
Men tror att jag ska Ringa Johan snart :)
Sen får vi se efter det.

Igår så hade jag faktist jätte trevligt, var lite för trött men annars var det nice.
Förs var jag och min syster hos mamma och öppnade lite julklappar efter det går vi till mormor ett tag och efter det hämtar farmor och farfar oss och vi åker till pappa.
Fick ganska mycket julklappar fast mest pengar.
Fick 4200 kr ;) yey, luktar shopping !(A)
Sen fick jag en väska, christina agulera parfym tvål och bodu lotion, sen en smink kurs på make up och då får man köpa smink för 500 kr med, sen massor med små grejer :)
Men det var nice.

Men ska gå nu.
Puss Puss



You and me baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0