V.I.P., 'Cause you know I gotta shine.

Idag har jag varit i Skärholmen med Sandris =)♥
Var jätte mysigt, ganska länge sen jag träffade henne men nu gjorde jag det.
Allt mellan oss tjejer som brukade va, har förändrars mycket när maninte går på samma skola.
Jag och Louise är nästan inte med Sandra Sandra och Marre, och ingen av oss är med Mickan.
Hur blev allt så här?
Sen är Sandra och Louise inte kompisar längre.
Louise "snodde" Sandras ragg (inte accepterat).
Sandra hade sett fram imot och Träffa han Jesper i nästan ett halv år om inte mer, men sen på den här festen så började Louise ragga på honom och dom strulade tillochmed, och nu har dom träffats en gång till.
Vi alla är bästa kompisar och man "tar" inte bara någon sådär.
Aja hänt är hänt och oskysst var det, det västa var att det Louise sa efter vad typ - Men det var det som gjorde allt roligare (att det var Sandras ragg), hmm. ....Aja.......... Skitsamma....



OM någon timme eller så ska jag åka till vacksta igen :) Wiie
Får träffa Johan igen, saknar honom. (även fall det bara har gått x antal timmar)
Sen Får jag träffa Madde och Enni med :D:D♥

Jag ska flytta ihop med Enni nu, Hanna flyttade från Enni så nu flyttar jag in där =)

SNART JULLOV

Massa Julpussar
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





All my girls get down on the floor, Back to back, drop it down real low. I'm such a lady, but I'm dancing like a ho, 'Cause you know I don't give a fuck, so here we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0