You're young until you're not

Igår var jag ju som sagt (tror jag nämnde det ) och åt pizza med Brudarna.
Det var faktist väldigt trevligt förutom lite snack bakomryggen osv. Tjejer alltså:.;P
Men vi åkte iallfall in till stan och käkade på Pizza hut. Det var väldigt gott och vi hade mycket att prata om och flamsade och pratade högt.


Men idag har jag inte alls gjort något, vaknade vid 10 för att jag hade JÄTTE ont i ryggen, så min mensvärk har nu satts sig i ryggen, dok kunde jag inte ligga på mage heller så jag fick gå upp, usch ajg ville sova meeeer.
:(
Men snart eller vid 5 kommer pappa och hämtar mig för jag ska sova där ikväll, ska hämta mina pengar. Shopping imorron :D<3

Men iallfall så hörs vi nog ikväll.

Puss Puss

I hear in my mind all these words
I hear in my mind all this music

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0