Byggt en mur

Ja du det blev bara att vi åkte dit, till Daniel. 
 Fick inte sova där och jag ville inte heller. Men men..

Lousie ligger och snarkar i soffan. Hon pratar i sömnen med.
Hon sa helt plötligt
-Ska jag gå dit?
jag bah va?
- Ska jag gå dit?
Vad snackar du om egentligen ?
Då satte hon sig upp
Och jag sa att hon pratade i sömnen.
- vad sa jag då? sa hon då
- vad trodde du att du sa ? svarade  jag
- ska jag gå dit?
Ja precis, varför sa du så?
för jag trodde vi stog i en rad
va? i en rad?
Ja jag trodde vi stod på en rad
Sen la  hon sig ner igen. HAH
Sötunge



Nu är jag ganska trött så jag ska väl gå och lägga mig snart.
Hoppas det händer något kulimorgn för det var ett tag sen. behöver piggas upp med något kul.
Sen på onsdag är det GÖTEBORG

Men vi hörs Puss Puss




Kyla är lättare att handskas med än eld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0