dripp, dropp, dripp, dropp

 Idag så vaknade jag och Louise kl 3 på dagen.  Vi trodde absolut inte att vi skulle sova så länge så vi blev lite förvånade.
Men vi gick upp,  jag skickade några sms. Ett till John och ett till Marre.
 Sen gick vi ner och åt. Vi tänkte att eftersom kl var 3 kunde vi lika gärna göra mat så vi stekte hamburgare.
Sen så chillade vi lite båda 2 och det började regna. Det regnade och regnade mer och mer tills det bara öste ner.
regn regn blixt åska regn regn regn 
som tur var slutade det regna och runt 8 åkte vi för att träffa Marre i Tumba.
Marre har ju varit borta som sagt så vi hade mycket att prata om och så, bla om alla falska människor som finns runt om kring just nu.
Okej dom kanske har en bra förklaring till hur det blev så här för jag har inte pratat med dom. Men då ska den vara bra.

Iallfall.  Vi gick till mcdonalds och jag och Louise delade på en paj o Marre drack en cola. Pratade lite.Umgicks.
Sen gick vi tillbaka till tumba där vi träffade en som heter Sara, vilket jag har träffat typ 4 ggr nu på senaste tiden men hon kommer inte ihåg vem jag är haha, tack typ eller nått:
Av det jag har sett av henne så verkar hon vara en skit grym tjej. Hon är verkligen verkligen framåt inte rädd för någonting. Hon vet liskom vem hon är vilket är väldigt bra för det är så himmla många nu som går efter alla andra.
Sen kom hennes kompisar Johanna och Emmy. Alla dom 3 var lite fulla och roliga.
Så där satt vi och pratade med dom ett tag och det var roligt.
Men sen åkte jag och Louise hem och Marre med.
Nu Sitter vi vid datorerna igen. Louise vid en o jag vid en annan.




                 
Marre                                             Lousie








Om du nångång vandrat ensam i spöregn utan paraply
genomvåt inpå bara skinnet då vet du precis vad jag menar att det finns något mer
saknaden av något mer som gnager
regnet känns kallt och otäckt
regnet smattrar mot taket
dripp, dropp, dripp, dropp





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0