My dreams are empty

Det är första jag måste säga är att jag inte alls är bra på att blogga, för jag glömmer alltid.
Och det kommer säkert va värre nu när det är sommar.
Men jag vill ändå försöka.
Det måste man göra.


Usch jag gillar inte det hära, vad ska man skriva.
 Känns så lamt att skriva vad jag har gjort idag, men vad ska jag annars skriva.


Idag så jag vaknade jag upp i Rimbo där min underbara kompis Louise bor.
 Och eftersom det var fint väder så ville vi såklart sola.
 Vi åt frukost och solade. Det var varmt ska jag säga er. Idag så var inte riktigt på hugget, så vi solade inte så länge.
Så efter ca 2 timmar så kom vi med förslag att kolla på en film, Systrar i jeans.
Som jag redan hade sett 2 ggr men ville se den igen och louise hade inte sett den. Den är nice.
Sen efter den så började vi packa ihop ALLA våra kläder som låg på golvet.
Shit, det låg massvis med kläder på golvet.  Samtidigt som vi gjorde det så lyssnade vi på musik och jag pratade med Marre i telefonen.
Marre har varit utomlands i ca 3 veckor och kom hem idag så vi pratade på ett tag.
Saknat henne.

Sen iallfall så runt 8 åkte vi hem till mig och det är där vi är nu. Jag sitter vid en dator och Louise vid den andra.
Har ingen aning om vad hon gör, och hon vet inte vad jag gör.
 Visst är vi sociala med varandra?
Nu ska jag iallafall kolla på lite bilder sen typ lång tid tillbaks.



En suck, en längtan en dröm, du kommer aldrig att bli glömd. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0