Om du ska gå, så gå nu. Jag kan bara inte se på hur allting försvinner när du stänger efter dig.

Ja du idag så har jag varit med Marre hela dagen, eller nej jag åkte in till stan med Louise för hon skulle hem och jag skulle köpa hörlurar. Men efter det.

Jag och Marre typ pratar om allt som händer nu. Om alla falska människor som finns omkring oss.

Speciellt hur falsk en viss person har varit mot henne. Fattar inte.

 

Jag tänker inte sitta här och berätta vad som har hänt men jag blir så suuuur på hur hon med stort H beter sig.

 

Iallfall vi åkte till uttran och satt vi sjön ett tag, sen gick vi till gulan och köpte lite godis.

Efter det gick vi till kassmyra och satte oss på en bänk, efter det så gick vi tillbaks till gulan o tog bussen till Tumba och då satt vi dära.

Och vi pratade och pratade.

Finns så mycket att prata om.

Sen åkte vi båda hem, vi åt sen gick vi ut igen.

Vi var i Tumba ett tag sen gick vi till mcdonalds o tjockade oss.

Sen mötte vi Natta i tumba pratade med henne med.

osv...

Bråket blev ännu större. inte mellan oss tre utan dom två lite jag och hon med stort H.

Hade trevligt och så. förutom bråket och det.


Måste bara säga att Nathalie och Marre är underbara.

 







I wanna say goodbye. Yeah, I wanna say goodbye.
Goodbye to our big life lie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0