Feels like

Nu har jag datorkusnap, vilket är jätte tråkigt.
Hopppas det går fort som vanligt.
Sen är juinte Louise här heller, hon är med på någon gymnasiegrej.
Men men det är okej, Madde och Enni kanske ska vara med på nästa lektion, garb och broderi teknik, hoppas dom får det.
Orka rinte sitta helt själv och nörda mig. Fast iochförsig är det gansksa skönt för jag kan lyssna på  msuik och låta mina tankar vandra iväg.
Menmen, idag så vet ja ginte vad jag ska göra faktist, som vanligt.
men vifår se vad som händer, har inte kollat på veckoplaneringen heller så det kanske händer något skojj.

Fick se skolkatalogen idag, johan fick den i för tid, så vi fick kolla.
Jag ser ut som värsta bitchen typ men men, skitsamma jag bryr mig inte så mkt.=)

Men åååååh va långtid det tar att komma igng med lektionen. VI Börjar halv och vi har inte kommit igång än :S
Men nu så.

Vi hörs
Puss o hej



To night there gonna be your time, your time to shine
Shine shine shine shine to shine its all right all right to shine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0