I want a Fack for my money

Idag är det Tisdag, och jag mår faktist jätte bra :)
en bra början på veckan har det blivit, men kan det vara dåligt här?
Inte hitills iallfall.
Jag har faktist inte så mkt att berätta om måndagen och idag, ville bara uppdatera lite för att.

Idag har vi kollat klart på hela säsong 1 av one tree hill. One tree hill är bra !, dock blev jag förbannad ett visst antal gånger på det som hände under avsnitten, men det är ju TV så, what can i do?
Nej men dom öööverdriver så mkt mer på vissa ställen, men men det är bra ändå :D:D
Och imorron ska vi börja med första säsongen av OC, haha alltså det vi gör på dagarn är inte mycket utan allt det roliga händer fram mot 11 på kvällen så man måste ju ha något att sysselsätta sig med om man hatar att träna ( jag är inte stolt över att jag aldrig tränar, men jag har ingen motivation till att göra det heller).

Imorron ska vi BASTA!
ska bli niiice

Men vi hörs

Puss o kram





- You have no clue how great you make me feel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0