I'm Bill

Usch va glad jag blir när jag tänker på imorron!
Då jag åker till vacksta och träffar Madde Enni och alla andra igen =)
Yey..
Det här lovet har faktist inte gått så fort, kanske för att jag har längtat ett det ska ta slut.
Men nu är det ändå slut, och har varit bra =)

Igår så var jag i stan, letade efter jackan jag skulle köpa men den fanns inte ! SLUUT :(
Men ska kolla i södertälje någon dag i veckan.
Sen så köpte jag en Scrapbook som jag ska fixa lite med och sätta in bilder på saker jag tycker om och texter.
Ska bli kul och pilla lite med det.

Sen på kvällen så var jag med Marre och vi kollade på en film, Dejavu. Den var bra och oförutsägbar.
Sen när vi skulle till bussen och åka ner till Tumba vid 12. SNÖADE DET !
Fy fan va glad jag blev. Ääälskar snö ( när den inte blir till slask).

I Dag har jag varit på bio med Johan, det var väldans nice.
Vi såg 1408. Den var bra, lite mysko bara. Jag blev rädd på ett ställe, annars bet jag bara på naglarna medans jag satt och väntade på att bli skrämd men det kom aldrig.



Men nu är jag dödstrött ska snart gå och sova.
Sen imorron åker jag till vacksta!



Pusspuss



Jag vill ha mera, ge mig lite mer.
Kan jag få mera nu när ingen ser.
Lite mer av dina mjuka läppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0