Jag har rotat fram gamla bilder i en jakt på ett minne från en förlorad tid

Fredag och Helg.

Sitter vid datorn och Lyssnar på musk.
Pratar med Samuel, han är på dreamhack, DH.
Bara ordet ger så mkt minnen.
Daniel <3
Det var bland de första tiden och vi hade det riktigt bra, kommer ihåg att vi pratade hela tiden, tillsent på nätterna den helgen.
Det var riktigt riktigt mysigt. Saknar det jätte mycket. Saknar Daniel!
iallafall idag.
Vi pratar inte längre, eller för att ta en låååååång historia kort så var det så att han var kär i mig och jag kände inte riktigt likadant :/ och sen för ungefär en och en halv, 2 månader sen så bestämmde vi oss för att sluta prata för ett tag eftersom allt har blivit så fel.
Men jag längtar lite tills jag får prata med honom igen, <3.
Egentligen så tror jag att jag längtar och saknar honom så som jag gör idag, föratt jag får tillbaka de här minnena från DH, men jag skulle nästan kunna göra vad som helst för att få prata med honom ikväll. Hade betyt så mkt. Daniel Betyder!








Ill be coming home next year


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0