want you in my life

Så var man hemma igen.
Kom hem för ungefär 3 kvartsen, från Arboga.
Jag hade det jätte kul där =)
Vi var inte utanför dörren förens jag och Enni skulle åka hem vid halv 4 för då var vi inne vid centrum och fikade.
Annars var vi bara hemma hos Madde och mös och hade det suuuper trevligt.
Vi var med 2 av Maddes kompisar, Pontus och Andre dom var trevliga men det började med att dom satt i tv rummet och kollade på svensson svensson medans jag och Enni satt vid datorn och kollade på One Three Hill.
Men sen så började vi spela kort åsånt.
Och på kvällen kollade vi på skräckfilm - Them hette den, vi tänkte hyra en film som inte jag hade sett eftersom jag har sett ganska många skräckfilmer men Maddes pappa hyrde filmen och han sa namnet men jag visste inte vad det var för film men jag hade faktist sett den på bio, haha men det gjorde inget. Madde var så rädd att hon typ sket på sig.. Det var lite underhållande :D

Men nu ska jag inte göra något mer, bara vara hemma.
Imorrgon ska jag kanske in till stan med Mamma och köpa Jacka.


Puss





And all the gold dust in her eyes won't reform into rain You had and lost the one thing You kept in a safe place Remember the face Of the girl who made you her own

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0