You know my name. You know my face. You know my heart

Måndag och datakunskap.
Känns bra, är tillbaks på skolan.
Jag hade en jättebra helg, på fredagen kom Johan och jag var dödstrött när han kom så vi bestämmde oss för att sova på en gång men det gick ju inte, istället så låg vi och pratade till kl 2, ingen hitt eftersom vi skulle upp kl 8.
Sen så stog jag på älvsjö mässan i 2 och en halv timme, men det var okej. :)
Sen där på mässan träffade jag Louise som var där med Annhild och anna + mammorna.
Efter det så åkte vi till rimbo, jag somnade när jag kom till henne, sov i 2 timmar, sen var det mat. Vi umgicks lite med hennes föräldrar och Angelica (Louise mamma) spådde oss och sådant, det var kul.
Sen så somnade jag igen vid kl 22 så sov jag till 12 så 14 timmar sov jag då på lördagen , hehe inte illa.
Men sen på söndagen så åkte jag hem och sen tillskolan.
Och på skolan var jag med Madde Louise Sara b och Johan.
Hade det mys.

Aja nu ska jag börja lektionen


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0