You played dead, But you never bled



Nu är det söndagen den 11/11.
I helgen nu har jag varit först i Rimpan sen så åkte vi till Strängnäs, vilket var lite onödigt egentligen för vi gjore typ ingenting, kom dit sov åkte hem. Men alltid kul att vara med Vanessa så =)
Samuel var med oss också, han bor i värnamo men var med oss i helgen, det var väldans trevligt.
Snart ska jag åka till skolan igen och träffa mina Babes aka Pullorna (haha Madde hatar de ordet därför jag säger det). Men det ska bli jävlans nice. Saknat dom.
Sen får jag träffa Johan också.... MYS!

Aja har inge mer att säga nu

Vi höööörs

Puss


image33
Älskar dig Louise










Want You in my life, my life
Want You in my life, my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0