Bring you up when your feeling down

Ja nu är man i arboga dåra hos madde :)
Underbaaaart!
Just nu sitter jag och nördar mig vid datorn och lyssna rpå lite gammal musik.
Heaven - Bryan adams och Im yours- jason marz
Enni ligger och vilar/sover och madde lagar mat. Kycklin' N Ris.
Ska bli gott. sen idag ska vi nog inte göra så mycket med äta godis umgås och äta glass Muahah Nyttigt.
Sen imorron vet jag inte heller, eller vi ska köpa en tandborste till Johan som han kan ha i mellangård (där Jag louise, Enni, Hanna, Madde och Elin bor) eftersom han alltid sover där nere med oss.
Sen så ska vi nog hitta på något skojj, hyra en skräck film kanske eftersom det är halloween. Men vi får se. ajg åter kommer!

Sen i söndags åkte jag till Vanessa och va där men tyväär så blev hon magsjuk :S I går på dagen så jag fick vara barnvakt själv och o leka med lego HAh meen men det var okej. Hoppas jag inte blir magsjuk  bara, tills jag börjar i skolan igen ! jag vill dit!
Aja nu vill jag bara att lovet ska gå fort som satan. vill tillbaka :)
Men vi hörs

Puss o kram




- I am and will be yours'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0