I Dream the dreams you dont dare to dream

Jag har en konsig känsla igen, men jag har inte alls någon aning vart den kommer ifrån och vad det betyder.
Det kan vara vad som helst.

Just nu är jag hos Vanessa i Strängnäs. Saknat henne jätte mycket.

Vi vaknade för typ en halvtimme sen och nu hjälper vi till att städar köket med hennes små brosor medans hennes mamma inte är hemma.
Hon skulle göra något "ärende" sen kommer hon hem med Mcdonalds mat till oss alla. Mums.
Bra med mcdonalds mat till frukost ? nej jag skulleinte tro det, fast det är väl lunch nu egentligen.
Aja det är gott så ajg klagar inte. =)

Idag skulle vi egentligen till eskilstuna för Vanessa skulle söka jobb men hon hade inte gjort klart sitt cv och så har hon massa annat hon skulle göra + att det är bäst för min ekonomi att inte åka dit. hehe :)
Så idag ska vi inte göra så mycket, tat lungt som vanligt sen ska vi tilll filip och sova där.
Han ska på folkrace imorron så vi ska följa med, därför sover vi där för vi ska upp tidigt.
Jag har aldrig kollat på sånt förut och tror att det kan vara riktigt kul faktist.
Så jag tror det blir kul.
Sen imorgon kvällen åker jag tillbaka till skolan och träffar alla underbara igen.
Eller dom jag vet som kommer vara där är Enni och Madde sen är väl  kanske Johan där skulle jag tro, fast jag vet inte. :P

Så hoppas det blir en bra helg och vecka med, det tror jag faktist... Jag Madde och Enni har aldrig tråkigt tillsammans!

Pusshej vi hörs






Sekundernas nålstick river mig av iver när du gör så där som du gör
Sluta inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0