It will only get better

Så som jag bbrukade länta efter Lördagar är detta sjukt.
Jag sitter hemma och har inte gjort något annat än att vara hemma.
jag menar förut brukade jag vara ute med mmina kompisar och hitta på massa bus elelr vara i Rimbo men nu så sitter jag hemma, HEMMA EN LÖRDAG!
Visst kan man vara det. Men ajg har typ varit hemma varje helg och inte gjort mycket alls!

Så idag har jag suttit hemma och kollat på film med familjen, jo det v ar väll rätt okej.
Både jag johanna och johanna var ju hemma, men ändå.
jag som brukar ha fullt upp på  helger och knappt vara hemma, vad har hänt?

Sen sk aja säga dig att jag trivs bättre på Internatet än hemma, så jag vill liskom komma dit så fort som möjligt känns det som.
Jag vill att helgen ska gå fort så jag får vara med dom som bor på internatet.
Det låter lite sjukt. men det är sant.


Snart är det iallfall lov och då ska jag fan inte vara hemma ett ändaste dugg!
Jag har spånat lite vad jag ska göra, och så klart vill jag åka till käraste Rimbo =)
Men sen så hörde jag att RimboLouise hade pratat med GbgMatte så jag hoppas dom kommer hit 3 dar och vi sen får åka dit, till Göteborg.
Inte för att jag tror att det blir så men man vet aldrig.
Man har iallfall något att se fram emot, jag vill!!

Sen vill jag till skolan morron !! Jag orkar inte vara hemma o sitta och göra ingenting, för det är ju det jag gör !
Men pappa vill inte att jag ska åka dit, Åhhhh,, aja får se vad som händer imorrn. JAg ska iallafall försöka att komma dit !

Pusspuss 

Do we think about tomorrow like we think about now?


Kommentarer
Postat av: Little darling

sov så gott :)

2007-10-21 @ 01:09:50
URL: http://littledarling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0