Jag trodde inte att det skulle bli du

Hemma idag då, en tisdag..
Jo det är sant. jag är hemma idag!
Känns ganska skönt.

Jag var på middag hos Farmor och Farfar idag för Martin (min farbror) fyllde år.
Så jag följdemed dit för att "gratta" honom. Det var trevligt. var länge sen man träffade alla och så.
Fast sen hade jag ju så klart velat åka tillbaka tiill vacksta men det fick jag inte.
Men men det är okej, kommer ju dit imorgon så det är lungt.

Är ganska trött så jag ska gå och lägga mig snart.
Tidigaste jag har gått o lagt mig i veckan sen jag flyttade.
haha känns ju bra.
Men jag kommer ändå vara lika tröttimorgon som jag brukar vara så det är lungt.

Det här med att bo på skolan (internat) tycker jag är underskattat. iallfall att bo på vacksta.
jag tycker det är skit kul och en av dom bästa "valen" jag har gjort i mitt liv.
Det är... eller jag vet inte hur jag ska beskriva det så att det låter som jag känner men det är så himmla bra.
Det är så många känslor inblandade med att bo där/här och det blir så mycket mer attlihop.
 man leversååå himmla nära varanndra.
Jag har kommit flera stycke jätte nära på kort tid och liksom börjat tycka om folk mer o mer (<3?)
det är skeetans nice asså :) vill absolut inte flytta hem och jag saknar inget med att jag bor där.

aja ska väl sova nu

Hörs
Puss


image29

Oktober
Likt en virvel i stormen ,
dansarhösten med löven ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0