Kör Hårt Baby !

Ja du, jag är just nu bäst på datorkunskap.
Vem är inte klar först???
Jo jag.
Så nu har jag rast i 50 minuter =)
Ska nog gå och vila lite när lousie är klar, som hon nog är ganska snart.
Idag så kommer jag inte göra någonting alls, eller jo plugga.
Plugga plugga plugga.
Har mitt första prov imorgon, så jag måste vara bra.
Hahah sen får vi se hur det går med det.
Men vi har bara arbetssätt och lärande den här terminen och inte någon mer gång.
Så det gäller att få bra betyg nu efter som det hänger med i 3 år.
Så jag ska plugga mycket, hoppas jag.
Menmen.

Aja nu  harj ag inte mer att skriva

Vi hörs
Pusshej





En svart korp satte sig på hennes fönsterkarm
den la huvudet på sned och spände ögonen i henne
hon glodde tillbaka
hon kännde igen ögonen
det var som ett slags förlåt
-jag saknar dig inte, viskade hon tyst
då bredde fågeln ut vingarna och flög sin väg
där den hade stått låg en liten guldfärgad tår
nu bär hon den runt halsen
en tår för lyckan
skratt kan vara besviket
gråt kan vara starkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0