ska ett lejon som ryter i frihet i dagarna sju byta sitt liv mot ett lamm fängslat av tystnad till sagornas slut?

Nu sitter jag här som vanligt framför datorn och tv.
 Latar mig som vanligt med andra ord.

Den här veckan har varit jätte kul faktist =)
haha fast har inte sovit ensam i min säng en enda dag.
Första natten, Söndag till måndag sov jag och Madde upp hos Johan med han och hans kompis Jonte ( han gick på vacksta förra året), han var rolig.  Så det var en lyckad kväll.
Från Måndag till tisdag sov jag inne hos Madde och Elin, Louise sov hos Sara så då ville jag inte sova ensam.
Från Tisdag till onsdag sov jag ju hemma eftersom Martin fyllde år.
Onsdag till Torsdag så var Jag, Enni, Madde, Alexander, Adde, Hampus och Johan inne hos Madde var där hela natten, fast först på kvällen spelade vi twister,  jätte kul, man stod i så fula ställningar och alla hade skit ont i kroppen efter det.
Men  iallfall, kl 01.30 så bestämde vi oss för att åka till mcdonalds (johan har ju bil)
Så jag Madde och Johan tog allas beställning och åkte dit, fan va gott det var ! =) tihi
 kl 4 skulle vi sova var döds trött, men alla fick inte plats så jag och Johan gick in till mitt rum och sov där.

Sen Torsdag till Fredag kollade jag Madde Elin och johan på film, euro trip (jätte rolig film) och vid 2 skulle vi sova men jag och Johan gick till Hannas rum, fans mer plats där.

Men nästa veka ska jag sova själv i min säng någon gång, det blir ju så varmt och man sover dåligt då.
och jag vill sova bra !

Men den här veckan har gått snabbt och varit bra.
Nu i helgen vet jag inte vad jag ska göra, får se helt enkelt :)
Men aja Puss puss













Problemet med hösten ligger nog i att man alltid vet vad morgondagen ska innehålla. Man börjar förneka morgondagen när man inser att den blir mer och mer frostbiten och krävande. Men hur mycket man än försöker att förneka den sköna sommarens fall så vet man att det är lönlöst. Det är då man blir förvirrad och orolig. Den där perfekta lövhögen på gräsmattan faller offer för vinden och sprids åter i tusen riktningar. Det är väl ungefär så det känns.

Kommentarer
Postat av: madde

haha shit vad kul att läa igenom de här gamla inläggen :D det var goa tider mcd natten :) fick inte plats? ni ville väll inte sova med oss andra :P

2008-02-26 @ 19:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0