STARMILE.bilddagboken.se

Jaa nu är det fredag och lov.
Höstlov. Känns jätte underligt faktist.
Tiden har gått så himla fort nu på senaste tiden. Allt nytt med början av gymnasiet gjorde att tiden rusar förbi och det gör den ju fortfarande. det har jag ju sagt ett antalgånger.
Men iallfall så är det den 26 oktober och det är redanssnart november.

Det som är sjukt är att jag inte alls har behov av ett lov just nu. Jag vill nästan att det ska vara skola.
Jag vill helst av allt vara på skolan och på internatet med alla utan att gå i skolan, men det går ju inte.
Men iallfall så är det lov nu. Kommer gå HELA 3 dar innan jag får träffa Enni och Madde, och en hel vecka innan jag träffar Johan. =( trist.

Men om 3 dar iallafall, (på tisdag) ska jag till Madde i arboga (Enni med). Ska bli jätte kul. Läääääängtar.
Vi ska göra massor med roliga saker hoppas jag :)
image30
MADDEBABE OCH ENNIBABE





Jag tror att jag håller på att bli kär, eller kanske inte kär men nära på att bli "förälskad" (fult det låter)
Men det är något sådant. Det känns annorlunda iallfall, har inte kännt något så härförut.
Jag är överlycklig. Men det känns så att bara jag ser dig blir jag glad.
Fast nu ska jag inte säga för mycket, jag vet inte ens ifall det är sant.
Men något mer är det iallfall, det finns något. =)


GÅ gärna in på min bilddagbok: Starmile.bilddagboken.se




Filled with sadness, filled with gloom Hoping soon That you'll walk back through that door

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0