Cause I'm your killing pill

Jaaa nu var det faktist ett tag sen jag skrev, men det är ju för att jag inte varit inne någonting pga att jag nu bor på min skola.
Så har inte haft mycket tillgång till internet. Än. men det kommer så småning om och dä ska jag berätta lite  mer ingående vad som händer på  min skola osv. Orkar nu inte sitta här och skriva exakt hur det är osv.
Men det är bra iallfall.

Jag och Lousie bor i ett rum tillsammans. Men nu har vi fått en till rums gäst, Sara. Hon går i tvåan på våran skola och bor där med men nu har hon flyttat sin säng till vårat rum.
Så vi har slagit ihop 3 90 sängar bredvid varanndra, fatta hur mysigt det är :D MYYS. Har lite foton sen som jag kan ladda upp meninte nu.

JA iallfall så har vi blivit kompisar med massa andra där osm är jätte snällla och sara är en jätte gullig tjej :)
Så det kommer bli bra det här. Känner jag på mig.


Idag ahr jag varit på middag hos Emma adam och Pyret. Det var jätte trevligt.
Vi åt godmat och satt och snackade en massa :)
Det var nice, sen fick jag låna alla 7 gossip böckerna så nu ska jag sitta hemma eller hemma o hemma på skolan i min sköna säng (280 cm säng) och sträck läsa och äta kakor haha nerå men läsa blire nog.

Aja imorrn så ska Svillsan ha tjejmiddag, ska bli jätte trevligt. sen kanske vi ska ut o parta lite :)
Hoppas det blir ös och sånt. Det vore kul. var ett tag sen vi hade riktigt skoj alla vi tjejer på någon fest åsånt.
har inte livit att alla vi har hängt ihop någon helg men hoppas det blir det i morron :D <3<3

Aja ska glida runt lite på inernet o sen sova

Puss



Girls, kick the flow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0