Högpuls

Ja hej.

Nu idag är det fredag.
Jag är hur trött som helst. på 2 dar har jag sovit 8 timmar och sammanlagt hela veckan mån-fre har jag sovit 25 timmar. Det är fan sjukt. Inte konstigt att jag är Megatrött idag.

I gårkväll så hade vi Välkomstfest På skolan. Det var väl okej.
Det började med att vi slutade kl halv 4 och då hade vi 1 och en halv timme på oss att fixa oss. :S
Trodde inte att jag skulle hinna men det gjorde jag =)

Jag hade en svart kjol som gick upp över magen och slutade precis underbrösten och sen med hängslen. Under det hade jag en vit skjorta. Ganska snyggt faktist.
Sen så kom Lousie Sara och jag dit iallfall. Alla samlades i Lyktan(skolans sällskapsrum typ).
Alla var ursnygga.
Men sen iallfall så fick vi gå in och sätta oss, man hade bords plasering och jag satt vid bord K med Ida, Erika,Maria?, Sulan, Johan och Mirva. Det var trevligt. Haha men det blev typ alltid så att vi satt tysta maria sa: Ja gud va mycket vi pratar eller ja nu blev vi tysta igen och då började alla prata sen blev vi tysta igen och maria sa sin "replik igen". Vi fick 3 rättersmiddag. ganska gott faktist.
Efter det så fick alla gå ut för dom skulle plock aundan lite för torbens(Lärare) band skulle spela. Så alla dansade och så (även jag lite) dom hade fråge sport ettorna mot tvåor och mot treor. Gissa vilka som vann ??
Ettorna såklaaart!
Sen där på kvällen när dansen drog igång var jag sååååå trött, men det gick över och då gick jag med ut tilldans golvet och dansade lite  haha.
Sen kl 22 var allt slut. Vissa på skolan drack ävenfall det var förbjudet. Men Jag, Enni, Madde, Jossan, Jenny och elin gick upp till johan och han såklart.
Där satt vi och prata bara, dreglade lite. Sen drog jag jossan och elin sen kom vi tillbaka och då hade odm andra dragit och letat efter oss och vi stannade kvar haha sen kom dom igen. och typ bah : VI HAR LETAT EFTER ER ?! då hade vi gått om varandra precis, eller dom hade tagit en annan väg.
Så där stannade vi ett tag, som vanligt. vi har varit där varje kväll den här helgen. breöjar bli nya hangaround stället för oss. Men vid 2 drog vi och skulle sova. S¨när jag kom tillbaka tillrumet så låg jag vet inte vem i mmin säng där jag och jossan skulle sova så vi sov hoos madde. Eller det var meningen.
Så först var vi 4 som skulle sova där sen blev  vi 5 sen 6 sen helt plötsligt 8 i 2 90 sängar som vi hade ställt ihop. Fatta hur trångt vi låg. Så där låg vi ihop pressade allihopa.  Men efter ett tag så orkade inte matilda längre så hon gick.
Men vi fick inte mer plats för det, för då skulle jocke ligga raklång och inte sked, men skitsamma.
Men sen gick det inte lägre. Killen som låg nere vid våra fötter typ Arne? började snarka.
hatar näär någon börjar snarka, det går verkligen inte och sova då. Så då drog jag till johan igen kl 3 på natten och sov där istället.

Så idag är jag väääääääääääldigt trött. Jag och madde typ somna när vi var på biblioteket idag med klassen. haha ja ojoj. men nu är jag hemma ialla fall gör typ ingenting. Men det är skönt.

Men vi görs
Puss o hej



Men nånstans så finns han om man intalar sig själv
nånstans finns han om man intalar sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0