I´ll cary you back to your grave where you and i will always stay.

JA nu sitter jag här vid datorn. En Tisdag. Och jag är på skolan mitt nya hem.
Just nu har jag ju inget att göra och då passade jag och Louise på att slinka ner till datasalen en snabbis.
JAg har tänkt att hålla mig borta från datorn ett tag nu på veckorna, för jag sitter så otroligt mycket vid den nästan varje dag. Så jag tänkte att det skulle vara bra.

Och jag har gjort framsteg, kanske inne en gång i veckan så det är MYCKET bättre än vad jag skulle varit ifall ajg bodde hemma. För där är det såååå tråkigt. Här händer det iallfall lite grejer. HAHA okej ibland inte alltid, men man har alltid någon att umgås med.

Iallfall så idag har vi haft idrotts dag.(Jag hatar allt med idrott).
 först skulle vi ha dragkamps tävling, våran klass vann inte haah ;D kom typ näst sist. MEN INTE SIST WOHO. Jag var inte med hehe det var bara 8 från varje klass som skulle vara med så jag och Louise backade undan (A)
Sen iallfall så var det kanottävling. 14 st i sammakanot som var tvungna att skricka HEJ O HÅ för att hålla takten. För oss gick det inte. jag lovar att vi kom sist. Jag är inte helt säker men jag tror det.
Sen så var det origentering, (Värsta som finns) det var ju inte ens bra väder, hur ska man klara det då?
I skogen, I geggan, JAG?!?. Min kondition är liskom tyo 0.
 Jag origenterade med Louise Ida och Jezzika.
Men till min förvåning så var det faktist kul. Och vi var rätt bra. Bättre än vad jag trodde. Jag överraskade mig själv. haha.
VI hade 1 timme på oss att ta 10 kontroller och vi tog 1 4 5 7 8 9 10. Yey.
kanske inte låter så bra men det var bra! man skulle ju upp på bergen typ hela tiden och det var faktist jobbigt + att det regnade.
Men det var kul :) bra att det regnade för det gjorde situationen så rolig haha.

jag var trött när jag kom tillbaka men vi hade sprungit på 57 minuter. OKEJ jag överdrev. vi sprang inte, bara lite. men vi powerwalka mest.

Sen gick vi hem (tillrummet) och duschade och SOV.
Vi sov i 2 och en halv timme. från kl 2 till halv 5. Fatta hur skönt det var!!!
Usch va skönt :D
Men nu iallfall sitte rjag här i datorn salen.
Lite folk här men inga jag "umgås" med.
Louise stack den jäveln ! :) haha aja ska väll gåå nu, kolla runt lite vad alla andra gör.
Fast har ingen lust att gå till rummet där Sara och Louise är. vad kan man göra där?
Aja får se vad som händer.
Pussinuss




The drops of rain they fall all over
this awkward silence makes me crazy
the glow inside burns light upon her

Your vows of silence fall all over
the look in your eyes makes me crazy
I feel the darkness break upon her

Tidal waves they rip right through me
tears from eyes worn cold and sad
pick me up now, I need you so bad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0