Kom låt oss gå härifrån. Låt oss resa någonstans. Resa långt härifrån. Låt oss bli dom som försvann

Redan Onsdag. igen.
Som sagt så flyger dagarna förbi. Men det är  ju bara bra.

I måndags så sov vi 4 st i en 90 säng. HUr lyckades vi?
Okej sov gjorde vi väl inte så mycket, 3 timamr kanske. Men iallfall ..att vi fick plats?
Det var Jag Enni Madde Johan och Elin. Fast Elin låg på golvet. Det låter inte så skönt att sova på golvet men jag lovar att hon typ hade det skönast av allaoch somnade redan kl ett.
Vi skulle ju klämm aihop oss 4 st på den där 90 sänge + att Johan är biff.
Så fråga mig inte hur vi låg för vi låg hulller om buller. Men men på tisdagen där så var jag nog övertrött. För jag var nästan väldigt pigg pch irreterande och retsam  =) fast jag gick ändå och la mig ganska tidigt. kl 12 ungefär.
Idag hade jag sovmorgon =) Yey och det har jag imorgon med. Det är sååå skönt med sovmornar. Älskar. Speciellt när någon annan får tvinga sig upp i det kalla rummet medans man själv ligger och myser under det varma täcket.

Just nu gör jag inte alls mycket. Snart är det kvällsfika så ska väl upp då och prata lite med folk.
Sen så är det Dans matte turnering men det tänker jag inte vara med på.
usch jag hatar att göra sånna saker, typ tävlingar. Jag är så dålig.
Okej jag är nog inte sämst, inte på allt iallfall. men liskom jag tycker bara det är obehagligt, alla ska kolla på osv. Så nej, då gör jag något annat istället. Jag tänkte göra en framsida till min "skissbok" HAHA. så det kanske jag gör då. elelr målar naglarna :D och kollar på sammtidigt då.
Men men hoppas det blir något kul som hittas på.

Men vi hörs
Pusshej






If you can be good, you'll live forever
If you're bad, you'll die when you die


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0