Make me fly

Tiden går otroligt fort.
Det är liksom redan fredag!Shiiet

Förra helgen var jag hos Louise i Rimbo.
Jag skrev faktist i bloggen när jag va där men jag är smart att jag råkade klicka ner hela sidan när jag var klar. utan att ladda upp det... 
Men iallfall så hände det inte så mycket där.
Jag träffade henns Pojkvän Simon från göteborg. Jätte gullig och snäll :)
Kollade vi på tv. Kyle xy., 7 avsnitt på rad hehe.
Snacka om fyrkantiga ögon vi fick av det.
Men jag och Louise kan bara ta det lungt och göra ingenting alls och ha hur kul somhelst.

Men nu har iallfall en till vecka gått.
Den bara flöööööög fram. ärligt. en vecka har Aldrig i hela mitt liv gått SÅHÄR fort.
Men jag trivs så himmla bra i min skola o att bo där är bara ett +
Kanske är det som gör att det gårså fort, att jag trivs. Positiv inställning. När man gör någo kul går tiden fort.
Men i veckan har jag iallfall varit med Enni och Madde.
Haft jättekul med dom.
Jagmenar varför bara sitta på rummet och dregla ( som Louise och sara) när man kan göra något kul.
Jag hade inte klarat det, ärligt. jag hade dött av uttråkning efter ett tag. eller iallfall tyckt det var tråkigt =)
Men skitsamma dom får göra vad dom vill.  =)



Men nu idag ska jag iallfall bara vara hemma, kolla på idol och äta godis =)
MysFredag alltså.
Imorron blire fest tror jag. Hos Marres Kusin. fast inte helt säker.
Sen Söndag shoppa och bio.
O Måndag skola =P

På torsdag har vi typ välkomst fest på skolan.
Ska bli kul faktist. :)

aja haha jag är alltid kort med vad jag skriver. tycker jag. men skitsamma.

Ska gå nu iallfall

Puss Puss

image24


I'll just take a deep breath and I'll look in your eyes
This is how I feel
And its so so real

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0