No promeses

ja nu är jag här igen, finns inegt att göra. Jag börjar bli lit euttråkad. jag vill hitta på något kul inte bara typ,,, jag vet inte. Något.
Fast då är det väl egentliegn jag som måste ta itag med det och hitta på något.
Aja vi får se hehe :D som vanligt.

Igår va vi ute och tog upp kräftnätet vi hade lagt i. vi åkte typ runt 9 jätte murk men massor av stjärnor.
JÄTTE FINT! låg dä ri båten asså ah låg å låg men typ. Låg och kollade upp i himmlen jätte mysigt. Saknade någon.

Vi fiskade upp 110 kräfor.Dom var läskiga heeh en var jätte stor med jätte stora klor.
Den dagen var jag med Hanna, enni och Madde, hade jätte trevligt. Första gången jag var med dom.
Det var kul :)
Och man måste ju lära känna nya människor.
Aja nu ska iallfall alla upp o spela innebandy.(blä)
Får se om jag går upp dit. Och kollar p¨å isånnafall. Jag tänker inte vara med. Jag suger sten hårt asså nej.
usch :D
aja imorrons ka jag till Rimbo :D:D
Har sakant Louisingen jäääätte mycket.


Puss o kram




- Looking to you eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0