September är den nionde av årets månader och har 30 dagar.

Ja nu är det Söndag.
Jag sitter i soffan har precis kollat klart på slutet av min film jag började kolla på igår. Sagan om ringen, första.
Jag har en ganska konstig känsla just nu.
Det liksom pirrar lite.
Balkongdörren står öppen så det är väldigt svalt här innen, nästan så att jag fryser, men inte riktigt.
Solen skiner och lyser upp alla lövens färger som jag ser på träden.
Idag kommer bli en fin dag, kanske hela veckan blir bra.

Snart ska jag ner till tumba.
Ska köpa buss remsa och kolla lite.
Sen ikväll ska jag se på bio med Marre.
Vi ska se supersugen, tror den kan var rätt rolig. Hoppas det.

Vi ses senare ikväll

Puss puss
image25


Vet du, jag har upptäckt att du inte alls är viktig. Solen skiner fast du inte är här, och bladen på träden klär sig i allra vackraste kläder innan de kastar sig ut i världen, oberoende av vad du säger eller inte säger.




Jag är så glad att jag sa det jag sa till dig;
 Att jag sa åt dig att jag klarar mig utan dig, för det gör jag.
Jag behöver inte ha dig i mitt liv. Och det är mycket lättare om du inte finns kvar.
 Jag vet vi hade många bra tider då vi båda var glada. Men dom tiderna blev ut suddade av all bråk vi alltid hade och alla olika känslor som var inblandade. Det hade aldrig funkat, det var ju det jag sa. Men nu är det tid att någon av oss släpper,.
Ibland måste man tänka på sig själv och vara egoistisk, och idag är det min tur att vara egoistisk och jag  tänker inte lyssnar på dig när du säger att du inte klarar dig utan mig.
Men jag klarar mig inte med dig. Låt mig gå även fall jag kanske inte kommer tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0