Vad finns och vad finns inte?



Lördag är bästa dagen i veckan.
Man får sova hur länge som helst och vara uppe hur länge som helst (om man inte ska upptidigt nästa dag, men det ska inte jag ).


Idag min underbara lördag så ska jag vara med Underbara Marre.
Vi ska till södertälje för att träffa hennes kompis Alex. Har ingen aning om vad vi ska göra men något hittar vi väl på.
Jag och Marre bestämmer typ aldrig vad vi ska göra, bara att vi ska åka ner till tumba och mötas, sen får vi se vad som händer.

Men idag på dagen har jag inte gjort något alls, bara tat det lungt och haft det bra.
vaknade halv 1 sov väldigt länge, gick ju o la mig vid typ 11 halv 12.
Skönt vare.

Men iallfall nu ahr jag precis gjort en smoothi med Pappa och Åsa.
Dom skulle ha wiskey i son men jag fick inget =(
HAH nej men jag frågade inte ens, aldrig att jag skulle fråga.
Men min blev ganska god, elelr den var godare förut sen blandade vi i lite grädde och det förstörde den lite, fast den är fortfarande god, för jag räddade den genom att hälla i lite sockerdricka.
Tro inte att jag försökte göra en nyttig smoothie haha för det gjorde jag inte.
Ska nog göra en smoothi till frukost. men då bara med frukt, is och youghurt. Smarrigt.
Aja ska gå och platta håret typ nu.
Vi hörs senare tror jag.
och jag åker tilbaka till skolan imorgon istället för måndag.
Har glömt min mattebok och vi måste tvätta.


Puss Puss


image27

- Got to find a reason to hold on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0