Ain't no sunshine

Godmorron! Eller inte =)
Här ligger man inte och sover bort hela dagen! (A)
Idag gick jag upp vid 11 och tro det eller ej så vaknade jag av mig själv då.

Idag har jag inte gjort mycket mmen brukar man göra det på söndagar?
Jag har bara varit och handlat med Mamma på maxi och nu är jag hemma igen.
Idag blir det att åka till vacksta förhoppningsvis.
Vet inte om jag får plats i bussen, och då Madde, menar jag inte att jag tar upp 3 sittplatser utan att det kanske är fullt.
Men jag satsar iallfall på 22.00 bussen.

Igår hände det inte så mycket.
Marre kom till mig och sen stack vi ut och träffade Bääbiz och Linnea, det var nice.
Var hemma tidigt och somnade tidigt.


Men vi hörs och kanske ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0