Duger jag?

Sköönt. Nu har man ett plugg avklarat =)
Fast har ju drillioner kvar haha nejdå så farligt är det inte.
Men en del att göra är det väl.
Men inte idag.

Oh hjälp vad mycket klockan är :O Trodde klockan var typ halv 7 men det var den ju inte!

Aja får se vad som händer idag.
Har inget planerat vilket är lite tråkigt. Har lust att hitta på något menmen.
Kanske blir en film eller något ikväll.












HUR FAN KAN MAN DÖDA EN TJEJ PÅ 10 ÅR?
DET ÄR INTE KLOKT! 

Jag förstår verkligen inte. Det finns verkligen personer som är helt sjuka i huvudet.
Och jag lovar att det är många som går omkring och tänker 
 "Men sådant kommer aldrig hända mig".
Som den här tjejen som blev in knuffad i sopgaraget och nästan våldtagen i tumba. Hemskt.
Man kan inte gå runt och tro att man är säker för rätt som det är kan du vara den det händer.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0