Lick it now, lick it good. Lick this pussy just like you should

Idag så har jag varit i stan med Mamma =)
Letade efter en jacka men hittade INGEN ALLS!
BLÄÄÄ...
SOm alltid när man är ute efter just en sak ,hittar man massa annat som man vill ha.
Jag vill vara RIK! men vem vill inte vara det?

Och nu när det är helg är jag typ STÖRT sugen på att parta, men som alltid så kommer det inte bli något sådant.
Men ska försöka checka med Marre och co. vad dom ska göra.

På valborg blir det troligtvis Hälleforsnäääs men jag är inte helt säker än.
Marre fyller ju år så vet inte om hon skulle ha något eller sådant. Visst ska vi äta ute på tisdag men det känns som att jag alltid dissar dom här hemma så vi får se.

Men nu ska jag kaaanske städa mitt rum, och fixa lite.


Over and Out


Kommentarer
Postat av: Hannah

Heejsan!

Kolla in när jag för första gången lagt in ett klipp där jag sjunger!! kommentera gärna vad du tyckte :)

http://hsomihg.blogg.se

2008-04-26 @ 17:49:51
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0