Utan mål och utan vilja,

Idag har jag varit hemma och hämtat lite saker fast nu är jag tillbaka på skolan igen =)
Har också köpt lite garn till min fördjupning jag ska göra i garn och broderiteknik, ska då virka en bikini.
Vet inte alls hur det kommer att gå.

Idag tror jag inte att det händer något speciellt ska nog plugga lite till nationella i engelska imorron. Uppsats skrivning. Jag vet att det kommer gå bra men ajg vill att det ska gå mer än bara bra!

Imorron fyller Syrran och Johan år  =)<3
Sen så blir det att vara uppe hela natten :O får se hur det går.

vi hörs
Puss




Every little thing that we've done, that we've said
It all maked me feel so good


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0